پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

سلامی دوباره

1391/4/19 15:21
نویسنده : مامان پارسا
2,460 بازدید
اشتراک گذاری

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد

به جویبار که در من جاری بود

به ابرها که فکرهای طویلم بودند

به رشد دردناک سپیدارهای باغ که با من

از فصل های خشک گذر میکردندخیال باطل

به دسته های کلاغان

که عطر مزرعه های شبانه را

برای من به هدیه می آوردند

به مادرم که در آینه زندگی میکرد

وشکل پیری من بود..........................

وبه زمین،که شهوت تکرار من،درون ملتهبش را

از تخمه های سبز می انباشت-سلامی دوباره خواهم کرد

میآیم،میآیم

با چشمهایم: تجربه های غلیظ تاریکی

با گیسویم: ادامه بوهای زیر خاک

و آستانه پر از عشق میشود

و به دختر ی که هنوز آنجا، درآستانه

پرعشق ایستاده ،سلامی دوباره خواهم کردقلب

سلام به روی ماه همه ی دوستای عزیزمماچو کوچولوهای ناز و عزیزشونماچ

یه سلام مخصوص و ارادتمندانه هم به سیمای عزیزم که منو شرمنده ی محبتاشون میکننچشمکقلبماچ

نبودیم ولی همیشه به یادتون بودم و خاموش جویای حال و احوالتونخجالتاینو بزارین به حساب شرمندگی از بابت نزاشتن کامنتخجالتماچ

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
19 تیر 91 16:10
سلام علیکم
خوبی چه خبر خوشحالم دوباره اومدی


سلام سیمای عزیزم
ممنون عزیزم
ببوس ریحان عسلی رو
سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 12:00
سلام خان خوبی؟
پارسا جون خوبه؟
دلمون واستون تنگ شده بود


سلام عزیزم
ممنون،دل به دل راه داره گلم
بوووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 17:04
خصوصی خانومی


ممنون دوست خوبم
مامان ارمیا
21 تیر 91 12:36
سلام. رسیدن به خیر. خوش اومدین. پارسا جان رو ببوس.


سلام عزیزم
ممنون
بوس برا کوچولوی نازت