پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

روزمرگیهای پارسا خان

1390/6/11 6:22
نویسنده : مامان پارسا
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم

سلام به روی ماه گل پسرم پارساماچ

این روزها از لحاظ جسمی اصلاًحال خوشی ندارم،یه ضعفی بطور دائم توی بدنمه که حس و حال هر کاری رو ازم گرفته حتی بازی کردن با توروناراحتچندروزیه که تو هم خیلی بهانه گیر شدی و نق نقونیشخندشاید میخوای دندون در بیاریمتفکربهر حال که اوضاع این چند روز قمر در عقربهچشمک

با تمام این توصیفات وقتی به وب بقیه دوستات سر میزنم واقعاً وجدان درد میگیرم و بلافاصله تصمیم میگرم برات یه آپ جدید بزارم ولی خوب حکایت ما هم شده مثل توبه کردن بعضی آدمها(توبه کردم که دگر می نخورم ............ بجز از امشب و فردا شب و شبهای دگر)خنده

امروز که داشتم عکسای دوربینو نگاه میکردم تصمیم گرفتم از بازی کردنات یه آپ بزارم،هر چند که بازی کردن شما با اسباب بازیهاتون بیشتر ازنیم ساعت طول نمیکشهمنتظرمگر اینکه بازی تحرکی داشته باشه مثل اسب سواری یا لاک پشت سواری که در اینصورت باید یکی بایسته کنارتون و مواظبتون باشهقلب

اینجوریاس که بنده شدم خانوم جغده و شبا که شما میخوابید فعالیت کاریه من شروع میشه نیشخند

همیشه دوست داشتم یه پسر بچه ی شیطون داشته باشم که ار دیوار راست بالابرهخیال باطلولی الان میبنم که آرزوهای آدم یه وقتایی چه کارایی دست آدم میده هااااااااااااااااااااااااااااگریه

با همه ی این حرفا من عاااااااااااااااااشقتم،عاشق خنده هات،ذوق کردنات،مو کشیدنات،صدا دراوردنت ،شیطونیات(واقعاً یک جا بند نمیشی)و.........................قلبماچانقدر عاشقتم که گاهی اوقات بابایی بهت حسودی میکنهچشمک

 

                                                           ماچ

                                                      قلب

ادامه دااااااااااااااااااااااااااااااااردهورا

                                                       ماچ                                               

                                                        ماچ

                                                      قلب

                                                         ماچ

 

لاک پشت سواری،از روشن خاموش شدن صفحه ی روش و آهنگش خوشت میادوکلی میری تو فکرماچ

تاب سواریماچ

                                                      قلب

                                                     ماچ

اتاق خاله ساره رو خیلی دوست داری،کلاًمیونت با خالتون عالیه و هر وقت میبینیش کلی ذوق میکنیلبخند

اتاق خاله جونی

رفتن زیر این میزم دوست داری و هر بار که میری مامان مرضیه کلی حرص میخوره که اون زیر خطرناااااااااکه

بالاخرررررررررررررررررره تموم شدابله

تا بعععععععععععععععععععدماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

بهار(مامانی شهراد)
11 شهریور 90 11:24
خاله جونی نکنه میخوای یه نی نی دیگه بیاری


من ... بکنم
مامان ریحانه
11 شهریور 90 11:39
سلام
خواهر آرزو بر جوانان عیب نیست حالا اول کاری
قوربون اون خنده هاش بشم که وقتی میخندی چقدر تو دل برو تر میشی خاله جون
عکسا خیلی ناز بودن مخصوصا اونیی که دهنت باز مونده بود


مررررررررررررررررسی عزیزم
مامان سید پارسا
11 شهریور 90 11:43
سلام. اولا عید شما هم مبارکدوما اخه چرا ضعف و بیحالی عزیزم؟ ماشالله چهره شادی داری و تو وب هم پرنشاط بودی؟ البته گاهی هممون خسته میشیم...ایشالله زودتر سرحال شیاخر اینکه جای شما خالی چند روزی رفتیم مسافرت عروسی داداشم


امیدوارم حسااااااااابی بهت خوش گذشته باشه
فکر کنم اثرات ماه رمضونه)))))))))))
مامان سید پارسا
11 شهریور 90 11:56
پارسای گل گلاب و باهوش...دست مامان و بابا درد نکنه با این همه اسباب بازی خوشگل....
مامان زهرا نازنازی
11 شهریور 90 13:43
سلام خانومی

چه عکس های قشنگی. چه اتاق قشنگی

الهی خدا حفظش کنه براتون


ممنون خاله جون مهربون
الین
11 شهریور 90 14:10
بعضی وقت ها هم با شیطونی هاش اعصاب مامانی رو خرد میکنه
ببین ازت دفاع کردن جون من این واله رو آسون ازم بپرس....فاکتور گیری رو قاطی کردم...بشین یذره باهام کار کن....قربونت....



پاچه خواری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان پارسا جون
11 شهریور 90 15:10
سلام خانومی عیدتون مبارک البته شرمنده با تاخیر ماشاا... پارسا جون با این همه اسباب بازی کی دیگه وقت میکنه شمارو اذیت کنه؟ البته شوخی میکنم خودم هم کوچولو دارم و کاملا درکت میکنم باالاخره زندگی ما هم با همین شیطونی های وروجکها میگذره دیگه ایشاا... تنت همیشه سالم باشه
خاطره مامان بردیا
11 شهریور 90 15:30
قالب جدید وبلاگ مبارک باشه
خاطره مامان بردیا
11 شهریور 90 15:32
انشاء اله که همیشه سالم و سلامت باشی و سایه تو و همسرت بالا سر گل پسرت باشه.. آدم پسر به این دسته گلی داشته باشه و بی حال و حوصله باشه ؟!!


انشالله
الین
11 شهریور 90 19:47
پاچه خواری؟؟؟؟ این چه حرفیه میزنی.... منو این حرفا؟
خاله ی امیرعلی
11 شهریور 90 21:16
تاب سواری حال میده وروجک؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونش برم چه عکسای قشنگی
مامانی زود زود سرحال شو که دلمون زود زود براتون تنگ میشه با پستای جدید منتظرتیم
بووووووووووووووووووووووس برای هر دو عزیز ناز


مرررررررررررررسی
باباعلی
11 شهریور 90 21:31
میبینم که مادر و فرزند هر دو در حال دندون درآوردن هستند ... نگران نباشید یه کمی تقویت کنید خودتون رو درست میشه ... مادرهای امروزی بعضی وقت ها خودشون رو فراموش می کنند و فقط به فکر بچه ها هستند ... پاسخ سوالتون رو تو کامنتتون گذاشتم


چه نکته ی جالبی
شکلات مامانی وباباش
12 شهریور 90 0:24
سلام انشاا... زودی سر حال بشی و دوتای با پسر کوچولوت بازی کنی یعنی شیتنت کنین


مررررررسی خاله جون
مامان آبتین
12 شهریور 90 3:22
انشاءا.. زود از این بی حالی درمیای مامانی من که فکر می کنم همش به خاطر بیدارخوابی های شبانه هست آخه تا وروجکها بیدارن همه وقت اختصاص به اونا داره وقتی هم می خوابن وقت به وبلاگهاشون تخصیص پیدا می کنه
بابا محسن (بابای پرهام)
12 شهریور 90 9:48
بابایی حسودی نکن ! (البته بابایی هم گناه داره طفلی ...خب راست میگه !) ( با عرض معذرت بهو حسه همنوع دوستانم گل کرد شما به دل نگیر !
انشالله که زود سرحال بشید که پارساجونم از شما انرژِی بگیره . اینم یک ماچ برای گل پسر دوست داشتنی


مررررررررررررررررررررسی
مامان آريا
12 شهریور 90 12:59
همه بابايي ها گاهي اوقات به ني ني هاشون حسودي مي كنن غصه نخور
اميدوارم زودتر قبراق بشي تا همبازي خوبي كه هستي همبازي بهتري براي پارسا جونم بشي
عكسا همه خوشگلن كلي قربون صدقش رفتم بوس بوس بوس


ممنون عزیزم
وحیده مامان پارسا
12 شهریور 90 13:55
چه روز مرگیهای قشنگیداره این پارسا خان
راستی برای پیغام گذاشتن تو بلاگفا گاهی مجبور میشم چند بار پنجره رو ببندم و باز کنم.همیشه قبل از تایپ کامل پیغام اول یک کلمه تایپ کنید تا کد امنیتی ظاهر بشه.اگه نشد دوباره پنجره را ببندید و باز کنید


لطف کردی خانومی
فاطمه جون نفس باباش
12 شهریور 90 16:52
سلام عزيزم ممنون از لطفت كه به ما سر زدي ماشالله به پسر گلتون خدا حفظش كنه
خانوم موشی
12 شهریور 90 20:39
سلاممم! حرفات درست! ولی موقع طلاق چرا یک زن باید از همه چیزش بگذره تا حق طبیعی خودش رو... بچه ی خودش رو که نه ماه حملش کرده و با حالتی مرگ مانند به دنیا اوردش رو بتونه نگه داره؟! واقعا ظلمه! http://fardaye-bito.blogfa.com/ برو به این آدرس ببین بیچاره چه زجری داره میکشه! خوابو از چشمام گرفته!
ماری
12 شهریور 90 22:24
سلام ممنون سر زدی و نظر دادی
پارسا خان خوبن
اگه منو لینک کنید ممنون میشم


خیلی دوست میداشتم که لینکتون کنم ولی آدرستونو اشتباه گذاشتین
نوشین مامان هستی
13 شهریور 90 1:00
ای جانم
خدا حفظش کنه براتون


مررررررررررررررررسی
ممنون که اومدین،خیلی خوشحال شدیم))))))))))))))))))
مامان ارميا
13 شهریور 90 8:53
من هم گاهي بي حوصله مي شم.طبيعيه. خدا رو شكر كن كه پارسا سالمه و شيطنت مي كنه.


ممنون
وحیده مامان پارسا
13 شهریور 90 11:08
عکسها رو دوباره آپلود کردم تیوپ مشکی که گفتید یاد بچه گی هام افتادم.یادم رفته بود این تیوپها رو.راستی بچه گیها کجا بودید؟
مامان علی مرتضی
13 شهریور 90 11:10
سلام خوبید مامان پارسا جون نی نی په طوره؟همه یچه ها اذیت میکنن حالا یکی کمتر یکی بیشتر ولی بعدها که با خودمون میشینیمو فکر میکنیم کلی برامون جالبو پرخاطرتن همه ی کاراشون همه ی شیرین کاریاشون
راستی توی عکس سوم یه شیر گاز پشت پارسا جونه انگار دربست فلزی نداره اینجا که چیزی معلوم نیست تورو خدا اگه نداره فکری براش بکنید بچه ها دوس دارن از همه جا سر دربیارن

ماشالا به این نکته سنجی
گاز اتاقش کاملاًقطع عزیزم



بردیا
13 شهریور 90 11:18
مامان پارسا مواظب خودت و پارسا شیطونی باش انشاا... زود حالت خوب میشه@}; -
پارسا و پگاه
13 شهریور 90 13:41
محمد
13 شهریور 90 14:01
شاد باشید وسلامت
مامان ریحانه
13 شهریور 90 16:40
من هر وقت کانکت میشم میام وبلاگ پارسا جون تا عکسای خوشگلشو ببینم
دیگه آپ کنید عکسای جدید بذارید



به روی چشم
مامانی طاها
13 شهریور 90 19:29
مامانی هنوز اول کاری هر چه بچه بزرگتر بشه دردسرش بیشتر میشه اما خوشمزگیهاش هم بیشتر تر
خدا حفظش کنه این جیگرو


ما که فعلاًصابون همه چیرو به تنمون مالوندیم
مامان پارسا جون
13 شهریور 90 20:56
سلام عزیزم
مرسی از محبتت
بله چرا نمیشه واست خصوصی میزارم


مرررررررررررررسی
مامان آريا
14 شهریور 90 13:18
مرسي خاله جون كه اينقدر به آريا لطف داري
ميگم بيا يه كاري كنيم تو آريا رو بچلون منم پارسا پوپوليمو
عاشقتم عزيز خاله


ااااااااااااااای جونم
مرجان (مامن بردیا)
14 شهریور 90 15:53
قربون پسرهای خوشگل و خوش تیپ


پسرهاااااااااااااا خاله جون
مامانش
14 شهریور 90 16:40
راستی برای پیغام گذاشتن تو بلاگفا کافیه وقتی داخل باکس پیغامی یه بار کلید اف 9 رو بزنی تا رمز ظاهر شه.
مامان اسراواسما
14 شهریور 90 23:23
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدین
فرناز
15 شهریور 90 6:19
سلام
ديدم براى ريحانه كامنت گذاشتين گفتم حالى ازتون بپرسم شما هم بىخوابى به سرتون زده؟



مثلاًاومدم آپ کنم،یذره وب گردی کردم و خوابیدم((((((((
مامان فاطمه‌شهرزاد
15 شهریور 90 7:48
سلام مامان مهربون پارسا جون
خدا پسر گلتون را حفظ كند و 120 سال سايه شما با عزت بالاي سرش باشه


ممنون
مامان ÷رنیان درنیان
15 شهریور 90 7:57
ایییییییییییییییی جونم چه جیگریه


ممنون عزیزم
مامان آريا
15 شهریور 90 9:20
سلام
واييييييييييي چه حالي مي ده كه بچه هايي كه يه عمر براشون زحمت كشيدي و خون دل خوردي يه روز دست بچه هاي خودشونو بگيرنو بيان خونت ديدنت
اين بوسا براي پارسا گلي بود


خیلی حال میده،مررررررررسی
مامان سيد کوچولو
15 شهریور 90 10:20
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*





مرررررسی ،چه نازه

خانوم موشی
15 شهریور 90 11:12
سلام. کااااملا درسته! ولی این آقایون هستند که دارند از حق و حقوق ما استفاده میکنند و به روی مبارکم نمیارن!
البته همه ی آقایون اینطور نیستند.
چه نی نی نازی داری


درسته عزیزم،ممنون
مامان آریام جون
15 شهریور 90 18:39
سلام مرسی که هکیشه به پسرم سر میزنید. فکر کنم منم باید شبها به درسم برسم خدا ایشاالله مواظب همه این قند عسلهای شیطون باشه
مرضیه
15 شهریور 90 22:57
نوشین
16 شهریور 90 1:53
سلام مرسی به وبم سر زدین. پارسا جونم خیلی نااااااازه.خدا ببخشدش بهتون
مامان امیرعلی
17 شهریور 90 6:14
سلام.پارسا جیگر چطوره؟شیطونیهاش پیشرفته تر شده؟برا مگنت ها من از سایت عکس پرینت سفارش دادم.میتونی بری تو سایتش.همونجا هر چی خواستی خودت بسازی و سفارش بدی.کارشون خیلی تمیزهwww.axprint.com


ممنون از اینکه وقت گذاشتین جوابمو دادین
بابای علی وزهرا
17 شهریور 90 9:25
عمه مائده
17 شهریور 90 10:31
سلام
هر وقت میام توی سایتتون گرسنه م میشه.
دلم بستنی میخواد



جانم(((((((((((((((((((
نانی
17 شهریور 90 11:18
ای جونم قربون اون خنده های خوشمزه اش برم. وقتی بچه ها می خندن انگار تموم دنیا مال ماست. تموم خستگی روزانه آدم در میره. ایشااله همیشه شاد باشن و سلامت و البته زیر سایه مامان و باباهای مهربونشون. بوووووووووووس
مامان ماهان عشق ماشین
17 شهریور 90 15:14
چه مامانی خوبی که با وجود ضعفش این همه با وروجکش بازی می کنه. پارسا جونی چه اسباب بازیهای قشنگی داری. دست مامانی و بابایی درد نکنه.
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:19
0°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
javadghk
19 شهریور 90 10:11
سلام
خوب هستین؟
نه این وبلاگ آپ میشه و نوشته میشود
چند وقت نبودم
ممنونم از اینکه سر زدید
به روز میشوم
تشریف بیاورید
فکر کنم شما هم من را سر لوحه قرار داده بودین که آپ نمکیردین


سلام
نههههههههههههههههههههههههههههههههه
من دوربینم دست داداشمه،قراره امروز برام بیاره،همه عکسام اون تو هستش
بدون عکس هم که آپ کردن مزه نمیده
مامان آريا
19 شهریور 90 11:50
سلام ماماني اميدوارم بهتر شده باشي و از كسلي و بي حالي در اومده باشي بوس براي پسر گلم
بابای علی وزهرا
19 شهریور 90 13:03
عمورضا
19 شهریور 90 16:59
سلام مامان مهربون، جواب سوال شما در وبلاگ عمورضا قرار گرفت، خوشحال میشم اگه به جواب کامل رسیدید منو لینک کنید، منتظر شما هستیم، خداحافظ


مررررررررررررررسی
مامان پارسا جون
19 شهریور 90 17:16
خانومی ممنون از لطف و محبتت مرسی که بهمون سر میزنی پارسا جونو ببوس
مامان امیرعلی
19 شهریور 90 18:19
سلام خاله.........چطوری؟
مامان زهرا نازنازی
19 شهریور 90 20:29
نيلووو
20 شهریور 90 2:14
سلام عزيزم ممنون از اظهار لطفتون نسبت به سام

گل پسر نازي دارين خدا واستون حفظش كنه پارسا جان ميبوسمت خاله


خواهش میکنم
مررررررررررررررررسی
نازنین نرگس نفس مامان
20 شهریور 90 7:39
سلام به مامان پارسا جون مهربون قربونت برم عزیزم کی گفته که شما لینک نیستی خانمی شما با اسم پارسا کوچولوی ما لینکی کاش یه خورده دقت میکردی بعد ناراحت میشدی گلم قربونت من شرمنده شما و یه عالمه دوست دیگه شدم نمیدونم چی شده باز این نت داره دیونم میکنه یا کانکت نمیشه یا نظر فرستاده نمیشه من هنوز پاسخ خیلی از دوستان رو که قبل از سفر محبت کردن رو نتونستم بدم و خیلی شرمنده ام دارم یکی یکی نظرات رو که واسم اومده بود رو چک میکنم و به وبهاشون سر میزنم هنوز حتی نتونستم پیوندهای روزانه رو چک کنم به حساب من نذارید من حسابی شرمنده ام تقصیر این نته که داره دیونم میکنه باز هم شرمنده که ناراحت شدید حالا یه بوس خوشکل از اقا پارسا دیگه نبینم ناراحت باشی ها

ااااااااااااااااااااااای جونم
عزیز دلم من اصلاً ناراحت نشدم یعنی کلاً اهل ناراحت شدن و دلگیری و از این حرفا نیستم
چه برسه تو به همچین محیط لطیفی،فقط چون دوست داشتم به ما سر بزنی و ما رو هم جزء دوستات بحساب بیاری اون کامنتو برات گذاشتم
ممنون از وقتی که برام گذاشتی
هزار تا تشکر و بوس برای مهربونیت و لطفت
خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم
مامان ماهان
22 شهریور 90 9:19
چه سوار کار ماهری چه اسب خوشگلی داری پارسا جونم منم سوار میکنی