پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

بی بی انیشتن و..........................

1390/5/28 11:41
نویسنده : مامان پارسا
1,746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به همه ی دوست جونیام

سلام به آقا پارسای مامان

نمیدونم نمایشگاه سرگرمیها و بازیهای پارسال کودک و رفتین یا نه؟(تو پارک گفتگو) نمایشگاه جالبی بود البته بیشتر بدرد 2 سال به بالا میخورد،خلاصه اینکه من از اونجا یکسری سی دی های بی بی انیشتن برای پارسا گرفتم به این امید که ببنید باشد که انیشتن شودنیشخند

البته من خودم فکر میکنم که سطحش برای فیلسوف کوچک ما خیلی بالاست ولی اهل فن توصیه کرده اند که روزی 20 دقیقه بزارم پارسا ببینهلبخندما هم بنا به توصیه های واصله داریم اینکارو انجام میدیممژهخلاصه که منتظر انیشتن دوم باشید که توراههزبان

فکر کنم بچم حسابی قاطی کرده هاچشمک

                                                            و

                                                                و

                                                        و

آخرم اگر این عکاس باشی بودن من گذاشت این بچه انیشتن شودچشمک

واینجاست که آقا پارسا بنده ودوربینو یافتن و پایان دیدن بی بی انیشتن

                                                        و

به نطرتون چیزی هم یاد گرفتهههههههههههههههههه؟متفکر

تا بعددددددددددددددددددددددددددددددددددددماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان پرنیان درنیان
28 مرداد 90 10:43
چقدر عکسها مسافرتتون خوشگلن و ایضا این گل پسمللللللل


ممنون عززززززززززززیزم
مامان ریحانه
28 مرداد 90 12:21
چرا که نه پارسا جون همین الان هم یه انیشتنه
عکساش خیلی قشنگ افتاده مخصوصا وقتی جدی تو نخ فیلمو اونجاییکه داره لبخند میزنه روی ماهشو از طرف من ببوس


انیشتن که...من تا دکتر حسابی هم پیش بره راضی هستم)))))))))
مامان زهرا نازنازی
28 مرداد 90 13:56
با این عکسایی که من از شما دیدم همچین متفکرانه داری می بینی حتما کلی یاد گرفتی عزیزم


منتظریم درختان سیب به بار بشینن ببینم چیزی میفته پایین بلکن پارسای ما هم چیزی بکشفه
مامان ریحانه
28 مرداد 90 17:44
پارسا جون چندم آذر بدنیا اومده؟


14 آذر
بردیا
28 مرداد 90 21:56
ممنون به من سر میزنی مرسی بابت تبریکتون. عکسای مسافرتتون قشنگه حتما خوش گذشته


آره عزززززززززززززیزم خیلی
خواهش میشود))))))))))))))))))))))))
سيدمهدي
29 مرداد 90 2:59
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن

با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا


مامان سيد کوچولو
29 مرداد 90 9:39
سلام.. ميگم به جاي اين سي دي ها سي دي ترانه هاي خاله ستاره رو بذار... مطمين هستم ذوق ميکنه... پارسايمن که غير قابل باور دوسش داره.. هرچي ميبينه سير نميشه... موقع ديدن غذاهاشو بي حواس تا اخر ميخوره


براش نگرفته باید برم بخرم،ممنون از راهنماییت عزیزم
خاطره مامان بردیا
29 مرداد 90 10:30
با این دقت که داشت نگاه می کرد 100% انیشتن می شه... چرا که نه ؟!
می بینم که پارسا هم مثل پسر من عاشق دوربینه


اونم چه عااااااااشقی
خاطره مامان بردیا
29 مرداد 90 10:50
راستی قالب وبلاگت خیلی قشنگه.. اگه من بخوام قالب وبلاگ بردیا رو عوض کنم وبلاگ به هم نمی ریزه... آخه اون اوایل یه بار این کار و کردم و به هم ریخت... کدوم کد رو باید کپی کنم؟ تو قسمت ویرایش وبلاگ باید بزارم؟ قبلی ها رو پاک کنم یا این کد جدید و اونجا اضافه کنم؟

وای چقدر سوال پرسید.. ببخشید


مرجان (مامان بردیا)
29 مرداد 90 11:19
مامان جون ماشالله چه عروسک نازی داری خدا حفظش کنه برات دوستم

ممنون عزیزم


فهيمه و صدرا
29 مرداد 90 13:37
الهي بگردم ممنون كه سر زدي بازم بيال خوشحال مي شم
مامان آريا
29 مرداد 90 14:04
خاله قربون انيشتن كوچولوي خودم برم


مررررررررسی خاله جون

شکلات مامانی وباباش
29 مرداد 90 15:27
پارسا جون چیزه ای یاد گرفته ولی حسابی خسته شده ازذوق کردنش وقتی که شما رودید مشخص


کلاًعاشق نجات پیدا کردن از وضعیت آموزشیه(آیکون مادر اشکریزان)

الین
29 مرداد 90 20:57

بالاخره من خالشم دیگه............

بلللللللله دگه

خاله ی امیرعلی
30 مرداد 90 3:25
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید کوچولوتون خیلی خشگله ببوسین روی ماهشو
خاله ی امیرعلی
30 مرداد 90 3:31
کوچولوتون خیلی نازو خشگلو بانمکه ماشالا هزارتا بووووووووووووووووس برا پارسا انیشتن
من لینکتون کردم با اجازتون


ممنون عزززززززززیزم،خوشحالمون کردید
ارغوان
30 مرداد 90 15:39
سلام
چه پارساي كوچولوي بانمكي
از اشنايي باهاتون خوشحال شديم


سلام
ممنون عزیزم،همچنین
الین
30 مرداد 90 16:58
❤آپیدم....بدو بیا....❤


OK


آرتین خان
30 مرداد 90 21:00
مرسی عزیزم که پیش ما اومدی
عکس های پارسا جون یکی از یکی بانمک تره
راستی یه سوال این دستگاه مجهزی که ! پارسا جون نشسته داخلش کریره مدرن؟؟؟
خیلی جالبه؟


سلام عزیزم
بهش میگن نی لای لای مارک گروندیک از بهار گرفتم،قابلی هم نداره خانومی
آرتین خان
30 مرداد 90 23:15
مبارک پارسا جون باشه
راستی چند گرفتیش؟
درباره بی بی انیشتین هم باید بگم عالیه آرتین خان ما همچنان عاشق سی دی سوم ترک اولش که کلی نی نی نشون میده





سیصد تومن
منکه فکر نمیکنم پارسا زیاد خوشش بیاد
مرضیه
31 مرداد 90 4:58
سلام قبول باشه چرا من توي لينكات نيستم خاله جون


سلام
اینم از فواید داشتن مامان حوااااااااااااس پرته ،ببخشید


مامانی سید پارسا
31 مرداد 90 6:40
ممنون از نظراتت. مامانی پارسا طود باش عکسای جدید نی نی رز بذار تو وب ببینیم
مامان ماهان عشق ماشین
31 مرداد 90 7:49
سلام پارسا جون.ایشالله اینقدر پیشرفت میکنی که به انیشتن میگن پارسای دوم.
بعدش هم ما سی دی پارسا کوچولو برای نوه هامون میخریم.


ااااای جونم
ممنون خاله جون،مامانم کلی کیف کرد از خوندن این کامنتتونتا چند لحظه لبخند ازرو لباش کنار نمیرفت
بهار(مامانی شهراد)
31 مرداد 90 9:47
سلام عزیزم چه پسر نازی داری پیش ماهم بیا تا نی نی هامون باهم دوست بشن
مامان پارسا جون
31 مرداد 90 11:51
سلام سلام
اینجور که این گل پسر ما قیافه گرفته و در حال تفکره حتما در آینده انیشتین میشه

قربون اون خنده هاش خیلی بانمکه


سلام عزیزم
ممنون
مامان آبتین
31 مرداد 90 14:53
چه پسر نازی خدا بخولمش مامانی اگه مایلید باهم تبادل لینک داشته باشیم
راستی عکس آخری خیلی نمکی بود

حتما عزیزم،خوشحال میشم

مريم
31 مرداد 90 16:34
ماشالله چه گل پسري دارين، چفدر ني لاي لاي جالبي داره.
حتما به وبلاگ پسر من هم سر بزنيد


مررررسی
چشم حتماً
منتظران لبخند خدا
31 مرداد 90 17:01
سلام. ماشاءالله به پارسای فیلسوف و ناز شما! ایشالا خدا صد ساله دیگه براتون نگه داره. ممنون که به کلبه ما اومدین و خوشحالمون کردین. بازم تشریف بیارین.


سلام
ممنون خیلی زیاد
اندیشیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان صدرا و صهبا
31 مرداد 90 17:36
سلام خانومی چه پسر نازی مرسی که به ما سر زدید . مطمئن باش پسرت یه انیشتین می شه. صدرا هم از دوسالگی شبکه بی بی رو می دید خیلی تو لهجه اش کمکش کرد الان موقع حرف زدن انگلیسی می فهمیم


سلام
ممنون،خداکنه عزیزم
مرسی که اومدی
مامانش
31 مرداد 90 17:49
سلام. چه پسمل تپل مپل تو دل بروییه این آقا پارسا.
مام شما رو لینکیدیم


سلام
ممنون،ما اومدیم بهتون سر بزنیم ولی آدرس نداشتیم
(الهام) مامان لنا
1 شهریور 90 0:35
سلام مرسی از محبتتون خدا گل پسرتونو حفظ کنه بله بیمارسان بوعلی خیلی بهتره
نازنین نرگس نفس مامان
1 شهریور 90 2:16
مامانی انیشتین داشت تفکر میکرد نذاشتی هااااااااااااااابابا بذار نی نی کارش رو بکنه مزاحم نشو
بردیا
1 شهریور 90 8:53
سلام مامان انیشتین[hr
سلااااااااااااااااااام
بردیا
1 شهریور 90 8:55
مامان پارسا مامان دلش زیاد برام تنگ میشه ولی بابایی خیلی بیشتر انیشتین کوچولو رو ببوس
وحیده مامان پارسا
1 شهریور 90 12:44
عزیزم....چه با جدیت داره نگاه میکنه.راستی تو این سن دیدن تلوزیون اشکالی نداره
مامان نسترن
1 شهریور 90 13:35
سلام دوست جون. تورو خدا اگه دیدی بی بی انیشتن روی نینی گلت تاثیر داشت منو هم خبر کنی تا دست به کارشم
shima
1 شهریور 90 22:22
vaaaaaaaaaaaaay azize delami khale jooni cheghad to nazi
باباعلی
1 شهریور 90 23:08
انتخاب خوبی بوده ... به خصوص برای شروع ... همون بیست دقیقه ای که گفتند هم کفایت میکنه ... من هم وقتی پارسا شش ماهش بود براش گرفتم ... همچین میخ میشد که نگو ... خودمون هم مینشستیم میدیدیم ... بچه رو با صداها ، موسیقی ، رنگ ها ، حیوانات و ... آشنا میکنه .

منم همینطور البته نمیزارم پارسا منو ببینه چون اگه منو ببینه دیگه نگاه نمیکنه میخواد با من بازی کنه
مامان سيد کوچولو
2 شهریور 90 7:39
برا پارسا و مامانش


مررررررررررررررررررررسی
مامان پارسا
2 شهریور 90 9:38
سلام عزیزم..خیلی خوشحال شدم که یه پارسای دیگه به جمع دوستای گلم اضافه شد....مطمئن باش پارسای گل تو هم وقتی بزرگتر شد مثل پسرک من میشه البته همراه با اذیتهای فراوان اینم مطمئن باش با این ژستای متفکرانش حتما یه روزی انیشتین هم میشه .....با اجازت لینکت کردم


ممننون خانومی
خیلی لطف کردین تشریف اوردین
مامان آريا
2 شهریور 90 10:21
بوس بوس بوس بوس بوس بوس بازم بوس اصلا"‌يه دنيا بوس براي پوپولي خاله


مررررررررررررسی
وحیده مامان پارسا
2 شهریور 90 11:30
میگن بچه ها تا دو سالگی تلوزیون نبیینند.ولی این سی دی که میگید من نمیدونم چیه ولی میتونید از روشهای دیگه برای افزایش هوش استفاده کنید.یکسری کتاب تقویت هوش نوزادان هست مربوط به زیر شش ماه.که نمیدونم بدرد پارسا جون میخوره یا نه.ولی از وسایل کمک آموزشی مخصوص سنش استفاده کنی بهتر از تلوزیونه.معلوم هم نیست این سی دی ها کار علمی روشون انجام شده باشه.ولی بازم تحقیق کنید

سلام
ممنون از راهنماییهات عزیزم
کتابهارو براش تهیه کردم

مامان کیانا
2 شهریور 90 12:17
سلام به پارسا کوشولوی ناز ومامان مهربونش ....ممنون که به ما سرزدین از داشتن دوستای گلی مثل شماخیلی خیلی خوشحالیم....ضمنا هم عکسای پارسا انیشتن زیباست وهم نوشتن مامان گلش بی نظیره...پایدار وسربلندباشید..دوستون داریم بازم پیش ما بیاین ...راستی با افتخار لینکتون کردیم

سلام

منونا بابت مهربونیتون
ما هم شما رو لینکیدیم
javadghk
2 شهریور 90 13:23
سلام
توجه
بخش صحیفه سجادیه به موضوعات وبلاگ اضافه شد.


ممنون که بهم خبر دادین
مامان ریحانه
2 شهریور 90 15:47
سلام مامانش نمی خواید آپ کنید؟
راستی پارسا چهار دست و پا میره؟


انقدر برام سخته این آپ کردن
خیلی تند نه ولی میره
مامان احسان
2 شهریور 90 16:40
ایشالا زنده باشند پسملتون .نازه .پسر منم خیلی این سی دی ها رو نیگاه میکنه
mamane amir ali
2 شهریور 90 16:40
salam azizam mersi az nazaratet va be ma sar zadin. man ham parsal raftam va in cd ra khridam .alanam ziad mizaram va amirali mibinad. nini nazeto beboosssssssssssssssss
الهام مامان دل آرام
2 شهریور 90 16:47
ممنون عزیزم از همدردیت...ببوس پارسا جان رو
مامان آتین
2 شهریور 90 17:54
قربون این انیشتین کوچولووووووووو بوووووووووس
مامان ریحانه
2 شهریور 90 18:25
عکساشو بزار ببینیم دیگه مامانش فکر کردی پارسا فقط ماله خودته ما هم دوسش داریم
مامان علی مرتضی
3 شهریور 90 16:24
با این تفکری که میکنه حتما از انیشتن هم جلو میزنه قالب وبلاگتون خیلی قشنگه میشه بگید کجا یافتش کردید
مامان ماهان
5 شهریور 90 16:50
بابا پارسا جونو دست کم گرفتی
الهی که یه انیشتن بزرگ بشه
چقدر خوشگل لم داده
دیگه وقت خوردنت رسیده
وایسا بیام بخورمت


ممنون که اومدی عززززیزم
نفیسه مامان رادمهر
6 شهریور 90 17:18
salam
parsa jun kheili naze
y soal dashtam in vasile k rush neshaste chiye va esmesh va karbordesh chie?


سلام
فکر میکنم آدرس وبتونو اشتباه گذاشتین
اون یه نی نی لای لای مارک گروندیکه که ویبره پایین بالا داره،گردش جلو عقب داره( حالت تاب)چند نوع آهنگ دارهMP3هم داره،صندلیش ازش جدا هم میشه،چهار جهت مختلف هم قابل وصل عزیزم
قابلی هم نداره