پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

ورقی دیگر از دفتر زندگیت عزیزم

1390/5/12 2:18
نویسنده : مامان پارسا
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانیماچ

امیدوارم بعدها که وبلاگتو میخونی مامانی رو به تنبلی و کم توجهی متهم نکنی،میدونم که باید وبتونو تند تند آپ کنم و شیرین کاریهای شمارو که هرروز بیشتر میشه رو برات یادداشت کنم ولی این چند وقت سر مامانی یذره شلوغه و فکرم درگیر متفکر ولی همچنان عاشق و شیفته تو هستم که تمام تارو پود جسم و روحم با گرمای نفست عجین شده و اگه شیرینی و لذت وجود تونبود شاید اصلاً برای خیلی چیزها تلاش نمیکردم،هرروز که میگذره بیشتر عاشقت میشم تو معجزه ی خدایی برای منقلبقلب

بابایی رو کامل میشناسی ،امروز داشتم دگمه ی لباستو میبستم که بابا یاسرو دیدی و از زیر دستای من خودت کشدی سمت باباجونی ولی بجای آغوش بابا از بالای مبل افتادی رو زمین و تا نرفتی بغل باباتون آروم نشدی،این حرکتت خیلی برام جالب بود چون تا امروز وقتی بغل من بودی حاضر نمیشدی بغل هیچ کس بریمژه

اولین تأتری که رفتی

شنبه 1390/04/25 مامان مرضیه برای چک آپ باید میرفتن پیش دکتر معینی پور ،وقتی رفتیم شما که فکر میکردی آقای دکتر دارن با شما صحبت میکنن بلند بلند با زبون خودت با ایشون صحبت میکردین هر کاری کردم /ارو نمیشدی واسه همینم خاله ساره بردت بیرون ولی آقای دکتر کلی از این حرکتت خوشش اومده بود و یه لیوان بهت یادگاری دادبغل

مطب دکتر

                                                      و

بعد هم تصمیم گرفتیم بریم تأتر و من آرزو کردم که شما از سرو صدا و ازدحام مردم نترسی که مثل همیشه عاااااااااالی بودی و من به تو افتخار کردم  که انقدر آقا و جیگررررررررررریماچ

رفتیم تأتر

عکس با غضنفرو مامانش(نقشهای اصلی)

 

تا بععععععععععععععععععععدماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحانه
7 مرداد 90 17:07
چه مامانه خوش ذوقی داری پارسا کوچولو


مرسی خاله
مامان پارسا جون
7 مرداد 90 19:20
سلام خوبی مامانی؟پارسا گلم خوبه؟
آفرین یه این پسر اجتماعی
تاتر عم که رفتی خوش به حالت


سلام،ممنون خاله جون
نانی
9 مرداد 90 9:27
سلام مامان پارسا خوبین ؟ ممنون که به ما سر زدین . پارسا جونو ببوس


مرسی
آرزو مامان آرش
9 مرداد 90 16:11
سلام خوبی؟ برای بستن رایت کلیک تو گوگل کد راست کلیک را سرچ کن. بعد که کد را کپی کردی تو ویرایش کد قالب کد کپی شده را Paste کن و ذخیره کن.
الین
9 مرداد 90 17:20
مگه من نگفتم این عکسمو نذار...حداقل اون یکی رو هم میذاشتی...عجبا..لجباز...


من لجبازی نکردم آجی جون بوووووووووووووس
الین
9 مرداد 90 17:21
سلااااااااااااااااااام.....بدو بیا وبلاگم و تو پست های جدیدم کللللللللللللللللی نظر بده... و نظرت رو بگو....منتظرتمااااااا
خاله گلنار
9 مرداد 90 20:08
سلام گلم ..یادم باشه وبتونو معرفی کنم .. منم تئاتر دوس دارم و چند وقته میرم کلاس ... برام دعا کن یه نقش خوب بدن و خوب هم بازی کنم آخه تو ماه رمضون احتمالا یه نمایش داریم


انشالله همون جور که خودت میخوای بشه
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:29
چه پسر گل و اجتماعی


مرررررسی خاله جون