پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

دارم میرم ددر

1390/4/21 1:11
نویسنده : مامان پارسا
2,009 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس از بیرون رفتنای اخیر پارسا جونمممممممممممماچماچماچماچماچماچماچماچقلبقلب

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممقلب

دردونه ی مامان دوست داررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممقلب

شیرینی زندگیممممممممممممممممممممممممممممممممممممقلب

نفس مامانی در حال لبخند زدن به دوربین بود که فلش دوربین باعث شد چشماشو ببنده

تموم شددددددددددددددددددددددماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آترینا
21 تیر 90 1:44
چه عکسای نازی. مخصوصا آخریش خیلی با نمکه. خدا نگهدارت باشه آقا کوجولو
مامان آريا
21 تیر 90 11:45
قربونش برم كه خيلي نازه عزيزم
تمام عكساش خوشگل بودن
ددر خوش بگذره گلي خاله


مررررررسی خاله جون،آریا جونو ببوسین
اى سودا
21 تیر 90 14:18
سلام مامان پارساى عزيز وبلاگ خيلى قشنگى داريد لطفا به وبلاگ منم سر بزنيد در باره داداشم


ممنون،حتماً عزیزم
سارا
21 تیر 90 16:05
همه عکسای ÷ارسا جونی ملوس و خوردنی بود


ممنون عزیزم
مامان آتین
21 تیر 90 17:18
چه وروجک بانمکی
خدا حفظش کنه



ممنون خاله جون
مامان ریحانه
21 تیر 90 21:09
این تریپت منو کشته


دوستتوووووووووووون داریم
مامان ماني
21 تیر 90 23:02
اخه قربونش برم .... خيلي نازي آقا پارسا .....
بوس بوس ....


مررررررررررررررسی خاله جون
مامان مریم
22 تیر 90 0:39
سلام ما هم شمارو لینک کردیم ماشالله شما هم نی نیه خوردنی ای دارید خدا حفظش کنه


مرررررسی خاله مریم
مامان پارسا جون
22 تیر 90 0:47
سلام خانومی خدا نگهداره گلتون باشه
مرسی که به وب پارسای منم سر زدید
من وب همه ی پارسا ها رو لینک میکنم با اجازه


سلام عزیزم
انشالله که همه ی نی نی ها و مامان باباهاشون همیشه در پناه خدا باشن،ممنون
مامان کوچولو
22 تیر 90 1:31
خانوم این چه وضعشه خسته شدم اخه .......... ای بابا


















نترس خانومی ...درست 1 ساعت تو این وبلاگم اخه نفهمیدم این خاله ساره هست یا عمه ....


دونه دونه عکساش و دیدم این پسملتون خیلی تو دل برو هست البته حانی هم اینجا ابرویی از ما برد خوبه شما نبودید و ندید همش میگه وااااااااااااااااااااااااااااااای پسله پسله عسله بوســــــــــــــ بوســـ دیدم کم کم داره عاشق میشه بردم خوابندمش


خاله ی پارساست عمه ی مهدیار،ممنون از لطفتون خاله جون،حالا که نوبت طفلی پارسا ی ما شد عاشقی بد شددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سانیار
22 تیر 90 8:40
سلام . از اینکه به وبلاگ سانیار سر زدید سپاسگزارم . شما هم وبلاگ قشنگی دارید و هم پسر نازی . امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه . و مایه سر بلندی پدر و مادرش .


ممنون ،آقا سانیار هم همینطور
زهرا مامان پارسا
22 تیر 90 22:39
سلام عزیزم چه پسر نازی پسر من هم اسمش پارساس فکر میکنم تغریبا با هم هم سن باشن پارسای من 9 ماهه هستش خوشحال میشم اگر با تبادل لینک موافق باشید


حتماًخاله زهرا جون


مامان ماهان
23 تیر 90 8:54
چه پسر نازی دارین بوووووووووووووووس


مررررررررررررسی،شما هم ماهان جونو ببوسین
مامان ماهان
24 تیر 90 13:28
سلام عزیزم نرم افزار framing studio
را دانلود کن بعد عکسات از طریق اون درست کن
اگه مشکلی بود بهم خبر بده راهنمایی کنم ممنونم


سلام
ممنون خانومی
شهرزادمامان نگار
27 تیر 90 11:21
چه عكساي خوشگلي


مررررررسی
دانيال
28 تیر 90 10:12
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
منم به ني ني شما راي مي دم
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


چشم عزیزم حتماً،ما شرکت نکردیم دانیال جون
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:28
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید


سلام
من قبل از اینکه شما بگید ریحانه جونو شناختم تو عکسا به شوشوی عزیز و خاله ساره هم گفتم که این دوست پارساست و او ناهم بهش رای دادن
نانی
31 تیر 90 20:32
ای جووووووووووووووونم چقده نازززززززززززززززه


مرررررررررررررررسی
مامان سعید
3 مرداد 90 11:47
سلام
عزیزمممممممممم . ماشلا چقد خنده اش شیرینه . خدا حفظش کنه برات


ممنون عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:33
الهی چه عکسای نازیییییییییییییییی
مامانی و بابایی حنانه...
3 مهر 90 1:58
خدا حفظش کنه براتون
ترمه و مامانش
11 مهر 90 14:02
سلام ولوجک