پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

این روزهای خانواده ی ما

1390/9/12 15:18
نویسنده : مامان پارسا
4,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوب و عزیزمونماچ

خوش میگذره تو این پاییز زمستونی؟خوب شد ما رفتیم برای پارسا لباس گرم خریدیماااااااااانیشخند

ما هم خوبیم و حساااااااااابی این روزها سرمان شلوغ است هم از لحاظ کاری هم فکری هم .............متفکرخلاصه اینکه این ماه ماه پر مشغله ای شده برامون و بر عکس پارسا هم بسیار بد قلق و بهانه گیرنگرانهمچنان غر میزند و دائم بهانه های جورواجور و کما فی سابق آویزان به پاچه های من

حسابی برای خودش فرمانروایی میکند هر چیزی که میخواهد جیغ میزند،نمیخواهد جیغ میزند، خوابش می آید گریه میکند،خوابش نمی آید گریه میکند،گرسنه است گریه میکند،سیر است گریه میکند،وقتی از ماشین برای کاری پیاده میشویم گریه میکند که دیگه سوار ماشین نشویمسبزعصبانی

ولللللللللللللللللللللللی پسرکم به هیچ چیزی دست نمیزند و اصلاً اهل خرابکاری نیستاز خود راضی بشدت محبتش را بروز میدهد و اگر دقایقی از من دور باشد چنان محکم لبهایش را بصورتم میمالد که من را تا آسمان هفتم میبردقلب،بسیار محتاط است و اگر چیزی رو یک بار تجربه کنه دیگه برای بار دوم اشتباه نمیکنهماچسمت لیوان چای،قابلمه غذا و شومینه نمیرود و بمحض اینکه بگویم داغ است یا دست نههههههههههههههه امکان نداره به سمت اون شیء بره حتی اگه ببری سمتش دستش رو جمع میکنه سرش رو به علامت نه تکون میدهعاشق بازی کردن است و چنان برایت ذوق میکند ومیخندد و که دلت نمی آید از پیشش بلند شوی ولی اگه بلند شی آنقدر غر میزند و آویزانت میشود که خنده هایش یادت میرودافسوس و بد بودن قضیه اینجاست که با هیچ کسی بغیر از من و پدرش بازی نمیکند و تازگیها برای چند دقیقه بیشتر پیش کسی نمی ماندگریه

در راستای عدم توجهش به کتاب خوانی به توصیه استاد صاحب نظری تأکیدی روی کتاب خواندنش ندارم و آزاد است تا خودش با کتابهایش بازی کند که خودش معضلی شده در این ایام پر مشغله

                                          و

 

                                                   و

وبه چند دقیقه ای نمیرسد که بنده را به جمع کردن کتابها مفتخر میکنند و میروند دنبال کارشان

تازگیها مدل جدید برای نشستنت پیدا کرده ای

اینهم قهر کردن پارسا خان(وروجکمان همچنان از عکس انداختن فراری است،قهرش هم بدلیل عکس انداختنمان است)

وبرای غذا خوردنشان هم چند روزی است که از صندلی غذا استفاده نمیکنند و روی کامیونشان مینشینند و با لاک پشت محبوبشان بازی میکنند ،روشنش میکند و با آهنگهایش دست میزند و میخواندماچ

                                                         و

وفعلاً عاشق لاک پشتش است و راه رفتن با واکرش

وروجک روزی قریب به پنجاه بار طول خانه را با واکرش متر میکندماچ

-ما تقریباً 70 روز است که تلویزیون خانه ی مان را خاموش نگه داشته ایم و پارسا تمام دی وی دی ها یش را فقط گوش میدهد و گاهی آهنگهای موتسارت را،خودمان که کاملاً به ندیدن تی وی عادت کرده ایم امیدوارم تأثیر ملموسی روی پارسا داشته باشدخیال باطل و همه چیز همانگونه که دوست داریم و برایش تلاش میکنیم پیش برودلبخند 

-پارسا را براس کلاسهای دی ماه کارگاه بازی و رشد کودک بادبادک رزرو کردم البته خانومی که باهاشون تلفنی صحبت کردم معتقد بودند که اگر بعد از عید ببرم کلاسها برای پارسا خیلی مؤثر تره، آذر ماه حضوری میرم بادبادک و تصمیمو بگیرم.

آش دندونی پارسا جانمان را هم پنج  شنبه پختیم(ادامه ی مطلب)

تا بعددددددددددددددددددددددددددددددددماچبای بای

چون شب مامانم عروسی یکی از اقوام دعوت بودند و منهم دست تنها بودم آشها رو برای عمه ها و عموهای پارسا فرستادیم درب منازلشان (من میخواستم کلاً از پختنش هم صرف نظر کنم ولی مامانم نذاشت و خودش زحمت پختنشو کشیدخجالتماچ)

هول هولی چند تا کارت خریدیم و چند تا از عکسهای پارسا رو روش چسباندیم و شعری نوشتیم و برایشان فرستادیم

                                                            و

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (69)

مامان ارميا
21 آبان 90 9:41
آش دندوني قشنگيه. دندونهاي نازت مبارك گلم. چه جالب ارميا هم تازگي ها خيلي جيغ مي زنه و هر چيزي رو كه مي خوام ازش بگيرم تا خراب نكنه جيغ مي زنه.
مامان پارسا جون
21 آبان 90 12:29
سلام به پارسا جونی و مامان مهربونش. عکسهات خیلی بامزه بود گل من مخصوصا عکس قهر کردنت چه آشی هم پختی خانومی نوش جانتون
مریم مامان کیارش
21 آبان 90 13:50
چه با سلیقهههههههههههههه
مامان سید کوچولو
21 آبان 90 14:11
معلومه تمام وقتتو میذاری براش و کلی خسته میشی چه شعر جالی تو کارتش نوشتین...پس اش ما کو؟


آدرس نداشتم براتون بیارم خواهر
مامان آريا
21 آبان 90 14:44
به به چه آش خوشمزه اي
شکلات مامانی وباباش
21 آبان 90 15:09
قربون پسری بااین شیطونی هاش عجب آشی نوش جونتون
مامان ماهان عشق
21 آبان 90 17:12
سلام.معلومه پارسا جون هم مث مامان گلش باهوشه.گلوله استعداد و نمکین هر دوتایی مامان جون و پارساجون.خدا حفظتون کنه.
عکسا خیلی عالی بودن.حیف که پارسا دوربین دوست نداره.
دستور پخت آشتون چیه؟


گندم و لوبیا سفید،نخودولوبیاقرمزولوبیا چیتی
ممنون عزیزم
مامان ریحانا
21 آبان 90 21:28
پاییز زمستونیتم خوب اومدیا منم دلم برف میخواد انگاری شهر دوم ما هم داره برف میآد
به به دست مادر جونتون درد نکنه حالا بگو ببینم آش دندون شما هم گندم داره یا جو اصلا مواد تشکیل دهندش چیه؟
ریحانی هم روی زانو میشینه یه چند قدمی هم به همین حالت میره پارسا چطور؟



پارسا اصلاًراه نمیره فقط با واکرش،فوق العاده بهانه گیر شده که همه میگن برای دندون دومیه که میخواد در بیاره،دوستون داررررررررررررریم



مامان ریحانا
21 آبان 90 21:30
دستور پخت آشتونو از پاسخ مامان ماهان دیدم
مامانش
22 آبان 90 0:30
چه آش دندونی قشنگی! حتما خوشمزه هم بوده. عکس کتابخونیاشم خیلی بامزهس!
محمد
22 آبان 90 9:05
همیشه سالم وشادباشید
مامان بردیا
22 آبان 90 11:04
فرشته ی کوچولو دندونای نازت مبارک چه آش دندونی!!!!با ادم حرف میزنه.میگه:بیا منو بخور!!!!!!
مريم مامان آريا
22 آبان 90 16:42
به به چه آش دندوني خوشمزه اي عکسهاي پارسا جون هم خيلي ناز شدن از طرف من ببوسش اين تازه کباب خور رو
خاطره مامان بردیا
22 آبان 90 18:17
مثل همیشه عکسای خوشجل از یه پسر خوشجل شیطون.. خاله جون چرا کتابات و جمع نمی کنی خودت؟! مامانی خسته می شه خوب!!!
مامان آبتين
23 آبان 90 10:29
عكسا خيلي باحال بودن راستي توي مراسم آش خورون جاي منو خالي كردين من عاشق آش رشته هستما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آش رشته نبوده عزیزم
محمد
23 آبان 90 10:34
به روز غدیر خم از مقام لم یزلی ، به کائنات ندا شد به صوت جلی . که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر ، امام و سرور و مولا علیست علی ، عید غدیر خم بر شما مبارک
مامان ریحانا
23 آبان 90 10:59
عزیزم سوالای من جواب نداشت ؟
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:28
خورشيد شکفته در غدير است علي باران بهار در کوير است علي بر مسند عاشقي شهي بي همتاست بر ملک محمدي امير است علي عیدتان مبارک
javadghk
23 آبان 90 13:37
سلام به مامان پارسا خوب هستین؟ اوفف عجب قالبی سرد م شد! چه خبر؟ اوف عجب پارسای ها خب جمع کردن کتاب ها هم حالی میده ها!نه؟ راستی مامان پارسا شما کتابداری خوب بلدی ها! خدا کنه فقط تو کودکی واکر متر کن داشته باشه
مامان آريا
23 آبان 90 14:22
سلام به پارسا جيگر كه اينقدر شيطون شده و مامان خوب و مهربونش به به چه آش دندوني خوب رنگ و رويي معلومه خوشمزست ها دست ماماني براي پختش درد نكنه
مامان آريا
23 آبان 90 14:23
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عيدتون مبارك
خاله ی امیرعلی
23 آبان 90 15:05
سلام مامانی چقدر بلاو شیطون شده این وروجک کوچولو دست مامان بزرگ هم درد نکنه با این اش خوشمزه هممممممم نوش جونتون عکسهای پارسا ی نازنین یکی از یکی زیباتر
خاله ی امیرعلی
23 آبان 90 15:06
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد امد والله صدبار اگر کعبه ترک بردارد عید غدیر خم مبارک
مامان پارساپگاه
23 آبان 90 16:12
عاشق قهر کردنشم عیدتون مبارک
مامان ماهان
23 آبان 90 18:10
چه آشی خوشمزه ای نوش جونتون دست مامانی درد نکنه چه اتاقی
خاطره مامان بردیا
23 آبان 90 18:53
تمام لذت عمرم در اين است / که مولايم اميرالمومنين است عيد شما مبارک
مامان پارسا جون
23 آبان 90 20:32
تمام لذت عمرم در اين است / كه مولايم اميرالمومنين است عيد غدير خم بر شما مبارک
پانی
23 آبان 90 23:10
عزیزم مبارک باشه مروارید خوشگلت. دست مامانه با سلیقه ات هم درد نکنه. قربونت برم چقدر این آقا لاک پشتت نازه خاله مثل خودت میمونه ناز و وروجک. بووووووووووس
پانی
23 آبان 90 23:13
مامان پارسا جون ایشالله بری زیارت خونه خدا و آش پشت پای خودت رو مامانه عزیزت بپزه. عید غدیر هم مبارک.
مامانی سید کوچولو
24 آبان 90 0:28
عید پارسا کوچولو و شما مبارک
نيلووو
24 آبان 90 0:30
سلام عزيزم تبريکات صميمانه من و سام رو براي مرواريداي زيباي پارسا جون بپذيريد و همچنين عيد غدير رو به شما دوست عزيزم و پارساي گلم و خانواده محترمتون تبريک ميگم ... شاد باشيد...
مامان نیروانا
24 آبان 90 9:11
آفرین مامانی که اینهمه وقت صرف پرورش این دست مریزاد آفریدگار میکنی. آفرین بخاطر تحمل ندیدن تی وی و آفرین برای آزاد گذاشتن پارسا تو انتخاب بازیهاش. ماشالا به مرواریدای سفیدش و اینهمه زحمت زیبا که برای آش دندونیش کشیدین. خدا همه تون رو برای هم نگه داره.
t & h
24 آبان 90 13:14
عشق زندگی مامان و بابا معلومه که خیلی وروجکی سلامت و زنده باشی عید همگیتون مبارک و ممنونم از پیامت
مامانی طاها
24 آبان 90 13:15
نخواهم گل که گل بي اعتبار است تمام عمر گل فصل بهار است تو را خواهم من از گلهاي عالم که عطر تو هميشه ماندگار است شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود ، اگر آتش به زیر پوست داری ، نسوزی گر علی را دوست داری . عید غدیر خم بر شما مبارک
t & h
24 آبان 90 13:17
مامان پارسا عزیزم خیلی مطالب را بدون توضیح مینوسم عمدی هست گاهی دوست دارم فقط حسم را ثبت کنم باز هم از اظهار لطفت سپاس و از اینکه خواننده مطالب هستی هم ممنونتم خوشحال میشم اگر فرصت و حوصله داشتی پست هارو بخونی و نظرت را بیتعارف برام بنویسی خیلی متشکرم
مامان سام
24 آبان 90 15:06
من كهه حسابي خندم ميگيره وقتي پارسا رو با واكرش ميبينم آخه تو پست قبليهات هم ديده بودم به واكرش علاقه داره .بازم به پارسا پسر من كه هر چي براش ميخرم برا دو ساعته اوله
الهام (مامان لنا)
24 آبان 90 16:14
به به چه آشی آفرین به این مامان باسلیقه
نانی
24 آبان 90 16:20
عیدتون مبارک دوست خوبم
خاله هدي ياسمين زهرا
24 آبان 90 19:23
علي در عرش بالا بي‌نظير است علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
عيدتون مبارك. ماشااله به پارسا جون. اينقدر ريخت و پاش كن تا انرژيت تحليل بره و بعد يه خواب اساسي بري


کاش بعدش میخوابید
مامان اسراواسما
24 آبان 90 23:47
سلام بر وروجک شیطون بلاومامانی گلش!عیدتون مبارک
مامان پارساجونی
24 آبان 90 23:51
قربونشون برم همشون این قدر شیطون و دوست داشتنی هستند....
مامان امیرعلی
25 آبان 90 0:18
عیدتون مبارک
مامان سام
26 آبان 90 0:37
خصوصي رو چك كنيد
سعید
26 آبان 90 14:34
سلام وب خوبی دارید به ادرس زیر مراجعه کنید و یه اهنگ شاد کودکانه برای وب خود انتخاب کنید.

http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx


ممنون
سمانه
26 آبان 90 20:54
قربونت برم پارسا کوچولو. چه با نمک شدی عزیزم. مامانیش مواظبش باش.
مامان مهنا
27 آبان 90 3:01
سلام اپم
مامان اسراواسما
27 آبان 90 14:53
میگم تو عکس چهارمی ,فسقلی چه ذوقی کرده از بهم ریختن اتاقالهییییییییی همه عکساش نازن
مامان مهنا
27 آبان 90 18:34
عزیزم مرسی که اومدی
زهرا مامان پارسا
27 آبان 90 19:32
سلام عزیزم پارسای شما برعکس پارسا ماس پارسا ما عاشق دوربینه و هر وقت دوربینو میبینه میخنده وای که چه بامزه قهر کرده
آرش
28 آبان 90 1:03
سلام وای که چقدر پارساتون خوشگلو نازه خدا حفظش کنه براتون.
مامان پسر خرداد
28 آبان 90 9:52
سلام پسر نازی داری . اگه دوست داشتین لینکتو کنم .
فهیمه مامان پرهام
28 آبان 90 16:36
سلام عزیزم می خواستم بیام و ازت تشکر کنم که تو این مدت که نبودم یادم کردی، اما پیش دستی کردی خانومی پارسا جونمو ببوس و مبارک دندوناش که من هوس آشش رو کردم حسابی مگه نمی دونی من خیلی هوسی ام و بجز ایام بارداری تمام طول سال رو ویار دارم شوخی کردم ... ولی دست مامان گلت درد نکنه که انقدر زحمت کشیده راستی میبینم که توی ریخت و پاش دست کمی از پرهام نداره ببوسش بر می گردم و همه پستای نخونده رو می خونم و البته خیلی دوست دارم از چیزائی که در مورد بچه ها یاد گرفتی بیشتر برا منم بگی (هر وقت فرصت داشتی)
آرش
28 آبان 90 21:17
منم آش دندونی میخوام خو


آدرس لطفاً
............تحویل در اسرع وقت
مونا (مامان النا)
28 آبان 90 23:15
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی تولد تو هم نزدیکه عسل پسر پیشاپیش تولدت مبارکککک با اجازه لینکتون کردم
مامان پسر خرداد
29 آبان 90 8:57
منم با افتخار لینکتون کردم .
فهیمه مامان پرهام
30 آبان 90 12:28
ممنون عزیزم
مامان آبتين
1 آذر 90 8:28
خداي من چه با مزه شدي گلم چقدر كتاب داري عزيزم !! نازتو چه قهر بامزه اي
محمد
3 آذر 90 9:00
شاد باشید وسلامت
javadghk
5 آذر 90 20:48
منم آش دندونی میخوام خو یعنی منم میخوام خب
محمد
6 آذر 90 9:27
باحسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی با حسین بودن کجا ویا حسین گفتن کجا ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر شما وخانواده محترمتان تسلیت باد
مامان امیرعلی
6 آذر 90 14:54
سلام
سمانه مامان پارسا جون
7 آذر 90 12:06
سلام خانومی خوبی؟ پارسا جون خوبه؟
مامانی سید کوچولو
8 آذر 90 0:38
حتما میخوای با عکسای تولد پارسا جون بیای...هفته دیگه تولدش مبارک
بهار(مامانی شهراد)
8 آذر 90 17:00
سلام گل نازم پست جدید گذاشتم منتظرتم بیا پیشم
مامان زهرا نازنازی
9 آذر 90 3:42
سلام خانومی ممنون از حضور و همراهی تون من هم خیلی دوستتون دارم و همیشه سعی کردم بهتون سر بزنم . شرمنده اگه گاهی تاخیر دارم. با وجود یک عدد زهرا نازنازی و داداشیش دیگه خودتون شرایط من رو حدس بزنید برای پارساجون خوشگل و نازنین
مامان سام
9 آذر 90 15:43
خصوصي چك كن
سمانه مامان پارسا جون
10 آذر 90 11:01
سلام خانومی خوبید؟ تولد گل پسرت پیشاپیش مبارک