پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ღ وروجک خونه ي ما ღ

دومین جشنواره ی بهترینها برای غنچه های شهر

1390/7/21 7:05
نویسنده : مامان پارسا
4,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

دوستای مهربون و عزیزم امیدوارم که خوب خوب خوب باشین و دلاتون پر باشه از دوستی و دوست داشتنماچ

من و پارسا و بابایی دوشنبه 1390/07/18 رفتیم نمایشگاه بهترینها برای غنچه های شهر تو بوستان گفتگولبخند نمایشگاه خیلی متنوع و جالبی بود و الیته تمام غرفه های نمایشگاه حجاب اینجا هم حضور داشتن و برای همین ما از یکسری غرفه ها خیلی سرسری رد شدیمچشمک یه غرفه ی بادباکنک فروشی داشت که آقایی تند تند با بادکنکها شکلهای مختلف درست میکرد که بنظرم خیلی جالب بود و البته این نمایشگاه برای بچه های بالای 2 سال واقعاًمحیط دوست داشتنی و شادی رو فراهم اورده بودقلب

عمو قناد و بچه های تیمش که جمعه صبح ها برنامه دارن هم اونجا حضور داشتن و توی چادری که بیرون نمایشگاه زده بودن برنامه های شادی رو اجرا میکردنقلب

بدو ورود به نمایشگاه

متعجب از دیدن غرفه ها

و در ادامه

                                                       و

                                                          و

پارساو آقای فیلنیشخند

پارسا تو چادری که عمو قناد برنامه داشتن

 قربون چشمای پر از خوابت بشم منقلبماچ

وپارسا خان روی دوش بابایی در حال برگشتن به ماشینماچ

یکسری خرید هم کردیم که مامانم عکساشونو تو ادامه ی مطلب گذاشتهبغل

امیدوارم همیشه سلامت و شاد و موفق باشی و از وسایلت به نحو احسن و مناسب استفاده کنیماچ

 

خریدهای نمایشگاه سالن حجاب

که خیلی هم مورد استقبال شما واقع شده وهرروز کلی باهاش اتاقت و خونرو دور میزنیماچ

                                                                         و

پازلهای چوبی که چندروزیه اندازه های جوجه هارو با هم کار میکنیمقلب

قطار پارسایی و پارسای آهنربایی بر روی بدنه ی یخچال که من خیلی دوسش دارمقلب

                                                                  و

اینم قلم سخن گوی آواست که به نظرمامانم وسیله ی آموزشی و سرگرم کننده ی جالبی برای بچه های دو ساله اومد  و نمیدونم چرا مامانیم هرروز کلی خودش ذوق میکنه و ازش برا خوندن نهج البلاغه و قرآن و داستانهای انگلیسی استفاده میکنهچشمکیعنی مامانم دو سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

و اماااااااااااااااااااااااااااا خریدهای نمایشگاه غنچه های شهر

کتابهایی که عکس نی نی دارن(آخه من عاشق عکس نی نی هام و کتاباشونو خیلی دوست دارم)

و اما در راستای آموزشهای بی بی انیشتن چون مامانم دید که من علاقمند هستم و توجه خوبی دارم برام آموزش الفبای انگلیسی بهمراه اعداد رو به سه مدل آموزشی سرگرم کننده و شاد برام خرید تا کلی تو روز باهاشون سرگرم بشمخیال باطل

البته وسطی فلش کارتهمتفکربرام دعا کنید بالاخره من بتونم به یه زبونی صحبت کنم و از دست مامانم قاطی نکنم آخه از دست این کارای مامانم هنوز وقت نکردم دندون در بیارمنیشخندخنده

تا بعددددددددددددددددددددددددددددددددماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 7:36
سلام وروجک.
من که عاشق خریدای مامانی شدم.خیلی عالی بودن.ایشالله به شادی و سلامتی استفاده کنی.ایشالله از این بهترا.
برای دندون هم خیلی عجله نکن.به وقتش در میاد.دختر دایی ماهان اولین دندونش 16 ماهگی دراومد و اتفاقا دندونای خوبی هم داره.
دندون ماهان 8 ماهگی در اومد ولی شدیدا مستعد پوسیدگی هست.خیلی مواظبت میخواد.
اون پست رو هم بخاطر یکی از همسایه ها که بچش تو مهد ماهانه و متاسفانه رفتارهای نادرست هم داره(مث خودشیرینی) رمزدار کردم.
همه مطالب اون پست عین واقعیته ولی اگر اون پست رو خونده باشین با توجه به رفتار و برخورد مدیر میدونین که بعد از خوندن مطلب توی برخوردش با ماهان تاثیر میذاره و من نمیخوام این اتفاق بیفته.

ممنون از کامنتت عزیزم
میفهمم چی میگی،خوب کاری کردی
آرتین خان
21 مهر 90 9:27
چقدر ناز شده پارسای خاله اون بادکنک ها واقعا جالب بودن همیشه شاد باشین ببوس عسل خاله رو
مامان اسراواسما
21 مهر 90 14:45
پارسا جونم!دست مامانی درد نکنه خریدات همشون عالینمبارکت باشهمن ودخترام هم حکایتها داریما یه سر بزنین مامانی ولی بهمون نخندینا سر خودتونم میاد
مامان ریحانا
21 مهر 90 16:25
بعداز 2 هفته آپ کردی چقدر کاره خوبی کردی و از حالا همه جوره به فکر پارسایی ای ول
javadghk
21 مهر 90 21:57
سلام مامان پارسا خوفی؟نه ببخشید خوب هستین چقدر اسباب بازی بیچاره نشده این بابا پارسا؟ ایشالا همیشه تو شادی هاتون باشیم!
خاله هدي ياسمين زهرا
21 مهر 90 22:59
مباركه چقدر چيزاي خوب خوب خريدي! انشااله خريد داماديت آقا خوش تيپ! معلومه كه مامان و بابا از حالا برات خوب خرج مي كنن ها! دختراي خوب تو وبلاگهاي مجاور داريم به ماماني بگو از حالا يكي دو تا رو زير سر داشته باشه

میگما ما که حرفی نداریم خدا کنه این دخملا بزرگم که شدن همینجوری بهمون پیشنهاد بشن نه اینکه دم خونشون هم رامون ندن بگن نازمون زیااااااااااااااده
فهیمه مامان پرهام
22 مهر 90 8:13
راستی چرخ دستی ای که برای پارسا جون خریدی خیلی عالیه و از بهترین اسباب بازی های این سنه که من همیشه دوست داشتم برای پرهام بگیرم اما کوتاهی کردم و الانم حس می کنم دیگه دیر شده مبارکش باشه اگه فرصت داشتی لطفا" یه کمی درمورد کتابای زبان و قلم سخنگو که خریدی برام توضیح بده البته هر وقت فرصت کردی، ببخش عزیزم
مامان سام
22 مهر 90 8:30
واقعا دسته ماماني درد نكنه خيلي چيزهاي آموزنده اي بودن.اون سي دي بريني بيبي خيلي چيزه خوبيه
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 10:13
خوش به حال پارسا جونی که مامان و باباش اینقدر به فکرش هستن و برا بهترین بودنش تلاش میکنن. پارسا جونم نعلومه چقدر متفکرانه نمایشگاه رو دور میزنه... معلومه درکش از محیط اطراف خیلی رشد کرده. اسباب بازیها و بازیهای فکری خوشگلی هم خریدین براش.مبارکش باشه.
مریم مامان کیارش
22 مهر 90 11:40
من متوجه هیچ کدوم از نمایشگاه ها نشدم!!!! برینی بیبی رو برای کیارش گرفته بودم .خیلی خوبه .حتما ازش استفاده کن
فهیمه مامان پرهام
22 مهر 90 14:56
مرسی گلم، خیلی به زحمت انداختمت ولی جواب خصوصیمو ندادی؟ نکنه جدی جدی به دل گرفتی که سکوت اختیار کردی نازنین؟



نه عزیز دلم
من خصوصیتونو بعد از اینکه جوابتونو دادم خوندم ،پارسا از خواب بیدار شده بود و باید میرفتم پیشش بخاطر همین فرصت برای تایپ دوباره نداشتم
شیرینی وبلاگ غیر از ثبت خاطرات یاد گرفتن نکات ریز و گاهاًبسیار کارآمد بقیه ی مادران در پروسه ی برخورد با سختیها و بیماریها و مشکلاتیه که ممکن برای مادرای کم تجربه یا بی تجربه پیش بیاد.
من خیلی خیلی از داشتن دوستای مهربون و دلسوزی مثل شما عزیز دلم که خواهرانه موضوعات مختلف رو بهم یاد آوری میکنن و در بسیاری از موارد سرمشقهای خوبی برام هستم خرسندم و در خیلی جاها بهشون دلگرمم
ازت ممنونم که با راهنماییهات برام قوت قلبی
فهیمه مامان پرهام
22 مهر 90 17:55
فدات شم خانومی آخه مشکل اینجا بود که نظرمم خصوصی بود و همش با خودم می گفتم کاش میشد کامنتمو بخونم ؛ نکنه چیزی نوشتم که با سوءتفاهم ناراحتت کرده باشه، ولی خوشحالم که منظورمو درست گرفتی و خوشحالم که یه دوست خوب دارم که می تونم باهاش راحت حرف بزنم و این خیلی برام با ارزشه. (آخه حرف زدن پشت نت خیلی احتمال سوءتفاهم داره)
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 0:52
سلام خانمی ما رو هم با خودتون بردید نمایشگاه خانمی خریدهات خیلی قشنگ و جالب و البته آموزنده است پارساجون باید قدر مامی رو بدونه که از الان به فکر زبان دومشون هست


خاله جون یکی بیاد به مامانم بگه انقدر منو با این سی دی ها گیج کرده که دندون دراوردن هم یادم رفته وای به حال زبان دوم
مامان نيروانا
23 مهر 90 7:37
آفرين به مامان و بابا كه بردنت از اين مجامع فرهنگي، ايشالا هميشه رو به تعالي باشي عزيزكم. چه خريداي خوب و مناسبي هم برات كرده مامان. دستش درد نكنه. خوش حال مامانت كه هنوز دندون در نياوردي. آخه نيروانا نميذاره دندوناشو مسواك كنم و من شديداً نگرانشم. مواظب خودت باش وروجك نازنازي
محمد
23 مهر 90 8:42
خریداتون مبارک امیدوارم همیشه سالم وشاد در کنار هم باشید
فهیمه مامان پرهام
23 مهر 90 11:08
وای نگفتم که منظورم خرید از بانه بود
مامان ارميا
23 مهر 90 12:11
چه خوب كه رفتين. خوش به حال پارسا. خريداتون مبارك باشه. 1000 تا بوس براي پارسايي.
مامان پارسا جون
23 مهر 90 12:23
سلام خانومی خوبی پارسا گل خوبه؟
مرسی اومدی پیشمون
میگما خوبه اگه ما نمیتونیم این نمایشگاهاه رو بریم لا اقل شما عکسهاشو واسمون میزارید
راستی اون قطار و آهن ربای پارسا رو از کجا خریدی؟ خیلی خوشم اومد


سلام از نمایشگاه مادر و کودک سالن حجاب
قابلی نداره عزیزم
لیلا حنا
23 مهر 90 12:33
خریدهای پسری عالی بود. دست خریدار درد نکنه
شکلات مامانی وباباش
23 مهر 90 15:12
سلام همه ی خریداتون قشنگ بودمبارکتون باشه اشاا... پارسا جون به خوبی ازشون استفاده کن
javadghk
23 مهر 90 17:10
درود خدا بر مامان پارسا به کلبه ی ما هم سری بزنید!
مامانی طاها
23 مهر 90 19:04
دست مامانی درد نکنه با این همه خریدهای جور واجورو قشنگ چه جالبه بازیهای فکری و کتابهایی که گرفتین
لیلا حنا
23 مهر 90 21:34
سلام مامان پارسا کوچولو. در مورد کیک نوشته بودی که چطوری درست کردم راستش نمیدونم اسم خمیر روش به فارسی چی میشه . اما یک خمیره خیلی لطیفه که وقتی آب بهش میخوره مثل پشمک آب میشه و باید خیلی مواظب باشیم که خیس نشه و حتی با دست خیس هم نمیشه باهاش کار کرد. خود کیک که یک کیک اسفنجیه ساده بود با خامه و مربای توت فرنگی. روی کیک هم از همون خمیر بود و عروسک هم باز همون خمیر بود اما عروسک و یک هفته قبل درست کردم و گذاشتم تا حسابی خشک بشه. امیدوارم نوشته م کمکی کرده باشه.
مامان زینب
24 مهر 90 7:28
به به عجب خریدای توپیییییییییییی منم میخوام خوب
دختر ارشد بابایی
24 مهر 90 12:46
سلام چه کار جالبی وبلاگ قشنگی برای پسرتون درست کردید در اینده از داشتن مادری مثل شما به خودش میباله وبهتون افتخار میکنه
خاله ی امیرعلی
24 مهر 90 13:36
سلام دستت مامانی و بابایی درد نکنه خوش بحالت پارسا جون هم رفتی نمایشگاه هم کلی خرید کردی عجله نکن جونم دندونم در میاری
مامان آريا
24 مهر 90 13:40
دست ماماني درد نكنه با اين همه خريداي خوشگل خوشگلي كه براي وروجكمون كرده خاله قربونت برم كه اينقدر سرت شلوغه كه وقت نداشتي دندون در بياره غصه نخور اونم به موقعش در مياد بوس بوس بوس بوس بوس بوس براي شيطونك خودم
مامانش
25 مهر 90 15:09
چه خریدای قشنگی! بعضی خریدامون مشترکه تو قسمت پازلا!


چه خوووووووووب
مرضيه
25 مهر 90 19:58
وروجك حتما خيلي بهت خوش گذشته كه اين طوري خوابت مياد
آرش مامان آرش
26 مهر 90 8:10
سلام دوستم خوبی؟ ممنونم از محبتت. کلی از دیدن عکسهای قشنگ پارسا جون لذت بردم. ببوسش. خریدها مبارکش باشه.
نازنین نرگس نفس مامان
26 مهر 90 14:12
آخی بمیرم بس که طفلی رو گیج کردی یادش رفته دندون دربیاره میدونید که هر بچه ای که دیرتر دندون دربیاره دندوناش بهتره پس بیخیال بابا بی دندون که بچه خوشکلتره بانمکتره خانمی قرار که نیست بی دندون بمونه به موقع درمیاره نازی من هم یه خورده دیر دراورد و البته درهم مثلا آسیاب دراورد 4 تا ولی 2 ماه بعدش نیش دراورد خلاصه این بچه ها یه جورایی عجیبن
مامانش
27 مهر 90 0:41
آدرسش الهیه هست. شمارشو فردا براتون می ذارم یه خانه پرورش خلاقیت هم تو اشرفیه خیلی تعریفشو شنیدم.


ممنون عزیزم
مامان زهرا نازنازی
27 مهر 90 0:44
عالی بود

آفرین به مامان خوش سلیقه و باحوصله

الهی همیشه شاد باشید



در مورد سرهمی زهرا نازنازی راستش ماله داداشیش بوده یعنی 13 سال پیش

ماشالا به شما مامانیه باسلیقه

خاله ی امیرعلی
27 مهر 90 0:47
نظر خصوصی جونم پلیز چک


مرررررررررررررررررسی
مامانش
27 مهر 90 1:18
خانه پرورش خلاقیت کودک- دولتیه فکر کنم وابسته به شهرداریه. نزدیک پاساژ تیراژه.اگه تونستم شمارشو برات گیر میارم


ممنون عزیزم
مامانش
27 مهر 90 1:22
اسم دقیقش:مرکز کارآفرینی و پرورش خلاقیت و استعداد های کودکان شهرداری منطقه 5 - اینم وبلگ آموزشی مربوط به مربی همون مرکزه:http://mardoust.blogfa.com/
مامان بردیا
27 مهر 90 12:54
سلام عزیزم
گل پسر نانازی داری.من اولین بار که بهتون سر زدم .اگر موافق هستید لینکتون کنم.


خیلی خوشحال میشیم که باهاتون دوست باشیم
مامان امیرعلی
27 مهر 90 18:52
سلام عزیزم.خوش به حالتون که تهران هستین.اینجاها که نمایشگاه نمیزارن.بزار هیچی نگم و گرنه گریه میکنم.آفرین به مامانت که اینهمه برات چیز میز خریده .مبارکت باشه.
مامان امیرعلی
27 مهر 90 18:53
جدی هنوز دندون نداری!!!!!!!!!!!!دختر دختر عموی منم الان 11 ماهشه و هنوز دندون نداره.عجبا
مامانی سید کوچولو
27 مهر 90 23:03
سلام. منظورت چیه. من که چیزی نمیبینم. کجا رو باید چک کنم


باید آخرین نظرات خوانندگان و تو منوی وبلاگت چک کنی دوست عزیزم
مامان اسراواسما
28 مهر 90 18:06
سلام!به روزم وقت کردی یه سر بزن خوشحال میشم
مامان سید کوچولو
29 مهر 90 14:48
قالب جدید مبارکه __000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________**
مامان پارسا جون
29 مهر 90 17:04
آنان که با فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست ، چرا که جاودانند
مامان سید کوچولو
29 مهر 90 21:39
javadghk
30 مهر 90 0:40
مامان ریحانا
30 مهر 90 15:51
سلام خوبی چه خبر ؟ قالب جدید مبارک عزیزم خیلی قشنگه قالبت
anna
30 مهر 90 15:56
سلام پسر خوشگل از اینکه میبینم که چند بار اومدی و من فرصتی نداشتم برات یاد داشت بزارم خیلی ناراحت شدم اسم خوشگلت رو تو لیست دوستای خودم گذاشتم امیدوارم بازم بیای پیش ما
مامان رایا
1 آبان 90 1:10
سلام عزیزم .الان هم می تونی توی کلاسهای نوزاد بادبادک شرکت کنی.فعلا 10جلسه هنر و خلاقیت که مربی فوق العاده ای داره،110000 تومانه.7 آبان حتما برو که روز ثبت نامه


سلام
ممنون عزیزم
مرجان (مامان بردیا)
1 آبان 90 13:51
همه خریدهای خوشگلش مبارک باشه
مامان ریحانا
1 آبان 90 20:15
سلام قالب جدید مبارک
آپ نمیکنی؟


امشب
با یه خبر جددددددددددددددید
مامان پارساجونی
1 آبان 90 22:21
دست مامانی خوش ذوق و با سلیقه و بامحبت پارسایی درد نکنه............موفق باشین
ناهی مامی اروین
10 آبان 90 17:44
به من سر بزن خوشحالم میکنی[بوسه]
مامان آبتین
12 آبان 90 9:58
الهی الهی الهی چه عکسای بامزه ای